Epassporte проблемы

Вопросы связанные с выводом средств из банкинга.
Правила форума
На форуме запрещено обсуждение самостоятельного получения средств от рабочих сайтов.
Здесь мы освещаем вопросы исключительно по выводу средств из банкинга.
Ответить
Аватара пользователя
IceBaby
Senior Member
Сообщения: 136
Зарегистрирован: 14 янв 2010, 07:46

Re: Epassporte проблемы

Сообщение IceBaby » 07 сен 2010, 12:59

KOKETKA333 писал(а):Насколько мне известно, Camcontacts не работает с Payoneer. Как тут быть? Кто что знает?
Вам то какая разница,Вам же деньги WCC на неё переводить будет,а не CC :wink:

Аватара пользователя
Barselona
Junior Member
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 03 сен 2010, 18:38
Откуда: from hell

Re: Epassporte проблемы

Сообщение Barselona » 07 сен 2010, 15:20

Ни чего не слышно пока про е-пасс или у них ток утро там началось?
И ты боишься согрешить,
Но без грехов не можешь жить...

Аватара пользователя
Ляля
Senior Member
Сообщения: 217
Зарегистрирован: 05 авг 2009, 19:07

Re: Epassporte проблемы

Сообщение Ляля » 07 сен 2010, 16:40

Liza писал(а):с банкинга WCCЛяля
уточни пожалуйста откуда не можешь вывести?
из банкинга.
Правда жизни: либо принц на самом деле конь, либо рядом с ним уже какая-нибудь лошадь. :(

kira
Junior Member
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 11:06

Re: Epassporte проблемы

Сообщение kira » 08 сен 2010, 11:24

Ляля
что из Баннкинка не можешь даже на вебманей вывести???или тебе просто не подходят те варианты вывода???

Аватара пользователя
Ляля
Senior Member
Сообщения: 217
Зарегистрирован: 05 авг 2009, 19:07

Re: Epassporte проблемы

Сообщение Ляля » 08 сен 2010, 11:29

kira писал(а):Ляля
что из Баннкинка не можешь даже на вебманей вывести???или тебе просто не подходят те варианты вывода???
на вебмани могу вывод сделать, а на рублевый нет... ну посмотрим, что дальше будет.
У них уже втроник должен закончится, а новостей нет
Правда жизни: либо принц на самом деле конь, либо рядом с ним уже какая-нибудь лошадь. :(

Аватара пользователя
zolotofff
Member
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 29 июл 2009, 15:20
Откуда: Краснодар

Re: Epassporte проблемы

Сообщение zolotofff » 08 сен 2010, 11:43

по последним данным епас сам попросил визу заблокировать карточки.

Аватара пользователя
zolotofff
Member
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 29 июл 2009, 15:20
Откуда: Краснодар

Re: Epassporte проблемы

Сообщение zolotofff » 08 сен 2010, 11:44

саипали! а кстати видели фотку банка, в котором ипас обслуживается?)))

Аватара пользователя
zolotofff
Member
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 29 июл 2009, 15:20
Откуда: Краснодар

Re: Epassporte проблемы

Сообщение zolotofff » 08 сен 2010, 11:48

вот он супер банк St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank :) http://www.sknvibes.com/Legal/NewsDetails.cfm/7900

kira
Junior Member
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 11:06

Re: Epassporte проблемы

Сообщение kira » 08 сен 2010, 11:53

Бургерная какая то))))))

Аватара пользователя
LikaLOVE
Member
Сообщения: 45
Зарегистрирован: 03 сен 2010, 17:30

Re: Epassporte проблемы

Сообщение LikaLOVE » 08 сен 2010, 12:12

* ШИКАРНОЕ * здание :girl_impossible: :girl_impossible: :girl_impossible: :girl_impossible: :girl_impossible:
женщины ужасно любопытны - почти как мужчины.)

kira
Junior Member
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 11:06

Re: Epassporte проблемы

Сообщение kira » 08 сен 2010, 12:17

:viannen_3: Боже какой позор,куда мы отправляли только свои паспорта :new_girl_blush2:

Аватара пользователя
Sweetgirl
Junior Member
Сообщения: 26
Зарегистрирован: 18 июл 2010, 01:31

Re: Epassporte проблемы

Сообщение Sweetgirl » 08 сен 2010, 13:18

Ужас, ну и здание! Я бы даже в бургерную такую не пошла! А банк?? :huyase: Новостей не слышно ещё?? Так сложно оставаться в неведении :?
Мне чужого не надо, но своё я возьму, чьё бы оно не было!

Аватара пользователя
chrysk
Junior Member
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 13:45
Откуда: Latvia

Re: Epassporte проблемы

Сообщение chrysk » 08 сен 2010, 14:23

zolotofff писал(а):по последним данным епас сам попросил визу заблокировать карточки.
Можно ли поинтересоваться, что за последние данные?
В пятничном письме владельца епаса ясно сказано что Виза сама отказалась от программы ePassporte с их партнёр-банком St. Kitts Nevis Anguilla National Bank..

Аватара пользователя
zolotofff
Member
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 29 июл 2009, 15:20
Откуда: Краснодар

Re: Epassporte проблемы

Сообщение zolotofff » 08 сен 2010, 15:58

chrysk писал(а):
zolotofff писал(а):по последним данным епас сам попросил визу заблокировать карточки.
Можно ли поинтересоваться, что за последние данные?
В пятничном письме владельца епаса ясно сказано что Виза сама отказалась от программы ePassporte с их партнёр-банком St. Kitts Nevis Anguilla National Bank..



Visa Issues Statement on Suspended ePassporte Accounts
Visa says network access only is blocked; cardholders can access account funds through St. Kitts bank or ePassporte
By Tom Hymes
Sep 7th, 2010 02:46 PM

SANTA MONICA, Calif.—Visa has issued a statement regarding the suspension late last week of the ePassporte Visa program operated through St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank Ltd., according to Brian Krebs, who operates the KrebsonSecurity.com blog.

Krebs reported receiving the announcement at about 10 a.m. PT. It read:

“At the request of St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank (SKNA), on September 2, 2010, Visa blocked network access for prepaid cards issued by SKNA and operated by ePassporte.com to address certain program deficiencies. ePassporte.com is a third-party agent that works with SKNA.

“It is important to note that impacted SKNA prepaid cardholders are still able to access their funds through SKNA or SKNA’s agent, ePassporte.com. For more information cardholders should contact SKNA or ePassporte.com.

“Visa is committed to maintaining the integrity of its global payment network and routinely conducts due diligence to ensure Visa prepaid programs adhere to the company’s stringent program requirements and controls.”

The Visa announcement seems to say that all SKNA-ePassporte Visa funds are available to account holders, and not just those in the ePassporte e-Wallet program, as was communicated by ePassporte CEO Chris Mallick late Thursday in his only statement thus far on the situation.

Mallick said at the time:

“Dear ePassporte Account Holders,

“Please be advised that, at 12:00 PM PDT today, September 2, 2010, we were notified that effective immediately, Visa International has suspended our banking partner’s (St. Kitts Nevis Anguilla National Bank) ePassporte Visa program. The ePassporte e-Wallet program continues to be up and running, except funds cannot be transferred between your Visa Account and your e-Wallet. At this time ePassporte can no longer issue Visa Cards, and the ability for our Account Holders to make point of sale purchases and withdraw funds from ATMs has also been suspended.

“At this time we do not know why this drastic action was taken by Visa. To us, it is unconscionable that such action would be taken without the opportunity for ePassporte to fully understand Visa’s reasons and to be able to take all steps necessary to keep our program running the way it has so successfully done for over 7 years. But that is what Visa has done.

“As soon as we have more information we will be in contact with you.

“In the meantime please be assured that your funds are safe.

“We are very sorry for the short notice and apologize for any inconvenience this may cause. The ePassporte team is working diligently to rectify this situation.

“We kindly ask you to bear with us while we work through this issue.

“Please feel free to contact us via the message center or at our call center, should you have any questions, comments or concerns.

“Thank You,

Christopher Mallick.”

Another possible discrepancy between the Visa and Mallick announcements has to do with which entity initiated the suspension of ePassporte Visa. Mallick said, somewhat vaguely, “…we were notified that effective immediately, Visa International has suspended our banking partner’s (St. Kitts Nevis Anguilla National Bank) ePassporte Visa program,” while Visa states, more clearly, “At the request of St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank (SKNA), on September 2, 2010, Visa blocked network access for prepaid cards issued by SKNA and operated by ePassporte.com to address certain program deficiencies.”

Also, in response to a query Friday from AVN, an ePassporte spokesperson said, “It’s an issue with Visa, not with our bank. All of our functions outside of Visa are working perfectly," which seems to conflict with Visa’s assertion today that the action was taken “to address certain program deficiencies.”

Hopefully, for the many account holders who are having diffculty accessing funds in their ePassporte accounts, the suspension and these apparent discrepancies will be cleared up shortly.

In response to a call by AVN this morning, the ePassporte spokesperson said CEO Chris Mallick was in meetings all day long, and that a comment by the company might be made later Tuesday. Several calls to officers at the St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank Tuesday went directly to voicemail and messages left have yet to be returned.

Check back for updates as this story unfolds.

Аватара пользователя
chrysk
Junior Member
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 13:45
Откуда: Latvia

Re: Epassporte проблемы

Сообщение chrysk » 08 сен 2010, 16:30

zolotofff писал(а):
chrysk писал(а):
zolotofff писал(а):по последним данным епас сам попросил визу заблокировать карточки.
Можно ли поинтересоваться, что за последние данные?
В пятничном письме владельца епаса ясно сказано что Виза сама отказалась от программы ePassporte с их партнёр-банком St. Kitts Nevis Anguilla National Bank..



Visa Issues Statement on Suspended ePassporte Accounts
Visa says network access only is blocked; cardholders can access account funds through St. Kitts bank or ePassporte
By Tom Hymes
Sep 7th, 2010 02:46 PM

SANTA MONICA, Calif.—Visa has issued a statement regarding the suspension late last week of the ePassporte Visa program operated through St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank Ltd., according to Brian Krebs, who operates the KrebsonSecurity.com blog.

Krebs reported receiving the announcement at about 10 a.m. PT. It read:

“At the request of St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank (SKNA), on September 2, 2010, Visa blocked network access for prepaid cards issued by SKNA and operated by ePassporte.com to address certain program deficiencies. ePassporte.com is a third-party agent that works with SKNA.
Верить конечно нужно больше Визе, чем епасу, им СМИ опасней врать.
Ну понятно, епас деньги все зажал, никому не выдаёт, а денег то попросту нет столько, чтобы всем разом выплатить.
Ладно хоть некоторые сайты, СС например, начали из своего кармана выплачивать. А дальше уже долги будут измеряться в сотнях тысячах, миллионах...

Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость