Страница 16 из 21

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 17 сен 2010, 10:02
Liza
vilka
переживают те у кого деньги были зачислены на карточу е-пасса,снять теперь не могут и назад в банкинг WCC вернуть тоже не могут,зависли деньги,как тут не переживать?

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 17 сен 2010, 10:29
charming
Обнаружила сегодня:
September 16, 2010

Over the past few days there have been numerous blogs and posts calling into question the reputation of Mr. Gregory Elias, United International Trust and United International Bank.

We are issuing this press release to clarify Mr. Elias' position as well as the position of United International Trust and United International Bank in regards to ePassporte.

ePassporte has utilized the services of United International Trust since 2006. United International Trust serves only to manage the corporate governance of ePassporte and has no input, or control as regards its daily management.

In 2009 United International Bank was formed to provide commercial and corporate banking services and subsequently ePassporte has moved some of its operating accounts to this bank.

United International Bank does not hold funds for ePassporte holders. United International Bank merely pays the vendors for ePassporte.

Neither Mr. Elias, United Trust nor United International Bank have any control over these funds.

All requests and inquiries should be forwarded to ePassporte at the Message Center, which you may log on to at www.epassporte.com if you are an active cardholder.

We apologize to Mr. Elias, United Trust and United Bank for any confusion that may have arisen these last weeks as a result of difficulties we at ePassporte, with St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank, are responsible to manage.


Christopher Mallick, for ePassporte

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 17 сен 2010, 10:29
charming
И еще:
September 16, 2010

ePassporte N.V. has had several extensive meetings with St. Kitts Nevis Anguilla National Bank (the "Bank") in an effort to resume operations and card functionality.

We are encouraged and believe these meetings and ongoing discussions with the Bank will result in all card functions becoming operational shortly, although a date has not yet been determined.

ePassporte and St Kitts Nevis Anguilla National Bank want to assure cardholders that their funds are safe and that resuming operations is a key and attainable goal.

A few very import points:

For information regarding your Account, it is imperative that you contact us via the Message Center or call our Account Holder Services line (310.301.2001).

PLEASE DO NOT contact ePassporte N.V. in Curacao, Mr. Elias, United Bank or St. Kitts Bank. Messages sent to the above may not be answered. All operational issues are handled by the ePassporte team via the Message Center or Call Center ONLY. Please also avoid posting your username on forums as this could pose a security risk to your Account.

We greatly appreciate your continued patience and understanding and will continue to update you regarding this situation via the Message Center.


Sincerely,

ePassporte.com

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 17 сен 2010, 10:30
charming
Толком не разобралась. Что-то вроде не пишите в Кит финанс банк, они невиноваты, деньги в сохранности, ждите дальше. Админы поправят меня, если что не так перевела. ;)

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 17 сен 2010, 13:50
Poetry4love
vilka писал(а):да что же вы все ТАК паникуете, ну сместились сроки выплаты, но деньги-то не пропали никуда)))
Радуйся, что у тебя никуда не пропали. У меня вот, например, энная сумма зависла на епасе. И, что я ее когда-нибудь теперь смогу получить уже почти не надеюсь.
vilka писал(а):кстати я вот рада появлению вебмани - спокойно вывожу оттуда и радуюсь)
А вебмани кстати, всегда были ))

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 18 сен 2010, 08:06
MissKitty
а как же то,что на карте хранят деньги только идиоты???

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 18 сен 2010, 14:41
Irishka1
MissKitty писал(а):а как же то,что на карте хранят деньги только идиоты???
Да кто знал-то? Я три года пользовалась картой, к примеру, и ни одного сбоя при мне было. Какой-то остаток всегда зависал на карте до той поры, пока не понадобится.

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 18 сен 2010, 17:55
MissKitty
этот вопрос был задан конкретной мадам,а именно Poetry4love)))))))))

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 18 сен 2010, 19:04
Irishka1
MissKitty писал(а):этот вопрос был задан конкретной мадам,а именно Poetry4love)))))))))

Да я помню, что она писала это....хотя по особой случайности у самой на епасе деньги зависли..

Ну ладно..это уже переход на личности и к делу вообще никакого отношения не имеет.

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 18 сен 2010, 19:45
WetAndHorny
Человек может не хранить там деньги, а просто не успеть их снять.

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 18 сен 2010, 20:33
Poetry4love
Я нигде не писала, что я их там ХРАНИЛА.
Копить деньги на любой электронной системе - глупо.
У меня там зависла ЗП за период. Не такая маленькая сумма, чтобы я могла просто наплевать и забыть.

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 19 сен 2010, 08:26
MissKitty
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 21 сен 2010, 01:51
bazuka
Я вот молюсь чтобы выплатили. Решила что больше не буду жадничать и сделаю доброе дело ..только бы дали шанс

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 21 сен 2010, 08:53
Poetry4love
bazuka писал(а):Я вот молюсь чтобы выплатили. Решила что больше не буду жадничать и сделаю доброе дело ..только бы дали шанс
Судя по всему, выплатят. Только вот ооочень не скоро.

Re: Epassporte проблемы

Добавлено: 24 сен 2010, 08:18
Amidvo
Dear ePassporte Account Holders,

St. Kitts Nevis Anguilla National Bank, without our prior knowledge, has turned off the ability for ePassporte to access or display Account Holders' Visa Card balances. This means that when you login to your ePassporte Account, you will only be able to see your Wallet balance. As a consequence, inquiries regarding your Visa Card balance must be directed to St. Kitts Nevis Anguilla National Bank. St Kitts Bank is responsible for all funds on Visa Cards. Their contact information is as follows:

St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank Ltd.

Central Street,
P.O. Box 343
Basseterre, St. Kitts, West Indies

Tel: (869) 465-2204 Mon - Thurs: 8 a.m. - 2 p.m. Fri: 8 a.m. - 4 p.m.
Fax: (869) 465-1050
Email: webmaster@sknanb.com

ePassporte will continue to provide support with regard to the funds in your Wallet. We kindly ask for your patience as we must verify Accounts and balances manually.

Thank You,

ePassporte Account Holder Services

Деньгам на визе пришла окончательная ж*па? Разубедите меня, пжлста